Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 5 juni 2014

Då får jag väl blogga kortet med.
Inspirationen fick jag från en träff jag varit på där de hade en workshop med easelcards...
När jag såg det så började mitt huvud gå i spinn.... fniss
Så här ser kortet ut när det är stängt...


Under själva kortet sitter en låda och när man drar ut den så åker flikarna upp och en 3e flik visar sig.


Själva mekanismen för detta är helt enkelt bara snören... ungefär som när man gjorde sprattelgubbar som liten.
Kortet är tänkt till en blivande elektriker, därav motivet på den gömda fliken.
I lådan är det sedan gott om plats för presenten (ett presentkort).
Hoppas verkligen att han gillar det 
Kortet har jag döpt till Popup-easelcard med låda och du hittar en tut på det under etiketten Tutorials


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar