Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

söndag 17 augusti 2014

Jag har hittat en ny kärlek.....
Copic-pennor....
Jag målar o målar o ibland blir det inte som man tänkt sig o ibland blir det bara sååå bra.
Mitt stora problem är att jag inte kommer ihåg vilka pennor jag använt när det blir så där bra...
Så nu har jag gjort colour-charts... Hittade dessa hos Some Odd Girls på FB o tyckte att de verkade kanon...
Sagt o gjort... fram med pennorna o sätta igång. 
Detta blev resultatet så här långt...



Jag har inte så många pennor... ännu... så jag fick försöka så gott jag kunde med det jag hade... tror jag har täckt in de flesta olika hudkombinationer iaf...
Ha det bara bäst...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar