Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 6 september 2014

2 roliga saker i bloggen idag...
Nr 1: Jag vann utmaningen på Copic Sverige... yay
Å nr 2 är givetvis ett nytt inlägg för Momas lil´shop of stamps.
Denna gången har jag valt att göra något ovanligt för mig... jag har gjort ett vykort som ska skickas...
Jag började måla motivet o då valde jag att använda mina Inktense-pennor tillsammans med Tombows blenderpen... funkar utmärkt kan jag säga...


Motivet är så klart från Momas och heter Anemoner och du hittar den här.
Sedan la jag till en text med.. oxå den e från Momas...


Texten hittar du här. Sedan var jag bara tvungen att lägga till ett litet hjärta i silk clay.. hoppas att det inte slits av i posthanteringen...
Kortet i sin helhet blev till slut så här...


Det fina prickiga pappret är från Gummiapan. Kolla gärna in hennes papper.. dom är så fina att jag inte har nänts använda dom men nu ska jag snart på träff hos henne (om ca 3 veckor) o kan köpa nya.... haha
Ha en riktigt skön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar