Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 17 september 2015

Jag blir ruinerad på Etsy.... hehe
Jag hittar hela tiden nya kärlekar där...
Lugn o fin nu... jag ska inte byta ut gubben (fniss) jag pratar om diggisar...
Nu har jag snöat in på Lemon Shortbread å henne hittar du här på Etsy.
När jag såg denna så väcktes mitt ha-begär.... den är helt ny.


Visst är hon fin....
Detta kortet ska jag skicka till en rar tjej i England. Fick ett kort av henne i förra veckan så nu är det min tur.... Kul med "gammeldags" brevvänner.

Denna har jag målat med mina copics och håll i er nu.... jag har faktiskt skrivit upp vilka jag använt så en lista kommer här.... haha

Hud; E 000,00,21,11,02,13. R20 (på kinden)
Mun: R20 och E04
Hår: E 40,41,43,44 och BG 0000,000 och B00
Ögon: BG 000,01,02,02,09
Klänning: Y 17,38. YR 04,68
Smycke: Y 00,21,17
Moln: BG 0000,000. B 00
Himmel: B 05,06,18,39
Å sedan har jag använt en vit gelpenna och lite wink of stella clear. Jag haar även använt blenderpennan för att göra ljusa prickar som stjärnor i fjärran.

Med denna kommer jag att delta i tävlingen hos Crafty Gals Corner å hoppas på att vinna lite fler diggisar från Lemon Shortbread..... wish me luck

Ha det nu riktigt bra alla vänner xoxo 

2 kommentarer:

  1. Love the background you created for this stamp. The pop of orange is fab!

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Anything Goes challenge.

    SvaraRadera