Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

måndag 21 september 2015

What!?
Nytt bloginlägg igen.... hehe
Jag har fått flera frågor om denna å vilken combo jag har använt mig av så jag tänkte att det är väl lika bra att jag bloggar denna med..... fniss


Jag har målat denna med copics å inte mina pennor...
Saken är den att pennorna är kanon att ta med sig till jobbet för är det ngt kan man bara släppa dom o rusa medans man får jobba lite mer med copicsen för att få till en bra "blend" så därför använder jag mest mina copic när jag är hemma.
Nu till vilka pennor jag använt...

Hud: E000,00,21,11,02,13 o R20 till kinderna.
Mun: E04 o R20
Ögon: G02, BG 34,13,49
Hår: R46, E 08,19,18
Frö (mitten på blomman): Y38, R46, E 08,19,18,49
Grenar: E 40,42,43,44
Blommor: Y35,38, YR16,68

Denna kommer jag att anmäla till ett par tävlingar med..... å länkar till dom kommer här under.


Ha en trevlig vecka alla fina xo

8 kommentarer:

  1. Hi Annemi!
    Great coloring....always:-)
    Have a nice day.
    Hugs Sandra

    SvaraRadera
  2. Awesome card...fab coloring! I'm delighted to see your work entered in the ATG challenge at Through The Craft Room Door. Please join us again in the next challenge Annemi. Happy creating :)
    Hugs&Smiles,
    Asmah
    TTCRD DT
    Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

    SvaraRadera
  3. I love how you've coloured this image! Thanks for joining us at Crafty Calendars, we hope to see you again!

    Love From Rebecca xx

    SvaraRadera
  4. Great CAS card and I love how you coloured her. Thanks for joining in the Ching-Chou Kuik Challenge this month. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa
    Ching-Chou Kuik DT

    SvaraRadera