Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 11 november 2015

Dags för lite inspiration för Ching-Chou Kuik digital stamps....
Denna månad har vi tema djur i FB utmaningen så därför har jag djur med varje vecka denna månaden.... 
Denna gången har jag dessutom valt att göra 2 likadana kort men med olika medium....
den ena med copics och den andra med mina polychromospennor...


Denna är målad med copics...


Å denna är med polychromos.....

Motivet heter "Flame in black" och du hittar den här .
Fast att jag har försökt hålla samma färgschema så blir det 2 väldigt olika kort..... tycker jag iaf...
Glöm inte bort att det även pågår en utmaning i bloggen... Temat för bloggens utmaning är "Jul" så häng med för chans att vinna fina digisar i den utmaning som passar dig bäst.
Som vanligt önskar jag er en fortsatt bra vecka och avslutar med lite länkar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar