Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 28 januari 2016

Dags a blogga en "New Release" från Julia Spiri....
Med Alla hjärtans dag i antågande så är ju givetvis den nya serien i kärlekens tecken... Den nya serien heter "Love is in the air" och du hittar den här. Den jag har målat heter "First Kiss" och är så söt tycker jag...


Just denna diggin som singel hittar du här.
Målat har jag gjort med mina copic och listan hittar du här nedanför..

Copic:
E000,00,21,11,R20
Y000,00,E50,31,55
YR21,E31,55,57,59
RV23,21,02,10,000
Y15,35,17,38
B21,93,95
YG11,06,07,G05
C0,1,3,5
B0000,000,00

Hoppas ni gillar den... 
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:
Glöm inte bort utmaningen som pågår för fullt i bloggen
Avslutar med lite länkar som vanligt...


6 kommentarer:

  1. Adorable card! Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate!
    Hugs,
    Norma

    SvaraRadera
  2. Va fint :D.
    Vart kommer den lilla ramen i hörnet ifrån?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Very pretty! Love all the details. Thank you for playing along at Crafty Gals Corner's Anything Goes Challenge. Lisa DT

    SvaraRadera
  4. Adorable. Love all the pretty flowers.
    Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
    Hugs ~ Lena, DT
    Lena’s Creations

    SvaraRadera
  5. so pretty! Thanks for joining in our Add a Flower challenge at Crafting by Designs! Mo x

    SvaraRadera