Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

fredag 1 januari 2016

GOTT NYTT ÅR!
Hoppas ni alla har haft ett trevligt Nyårsfirande och att ni har alla fingrar i behåll....
Jag går ut hårt i år....
Det nya året har precis börjat och firandet av Nyår är inte ens avslutat men jag gör redan årets första inlägg för CCK....
OK jag har gjort detta inlägget innan och schemalagt det.... hehe
Denna gången bloggar jag för CCK Challengeblog som du hittar här. Dom har en ny utmaning som börjar nu och vi i FB-teamet kan hjälpa till om vi vill å de e väl klart att jag vill måla lite mer av CCK's underbara diggisar... hehe
Denna gången har jag valt att använda mig av "Dandelion Field" till mitt kort och du hittar den här. Detta är en diggi som jag har haft ögonen på länge men har varit lite skraj för... Ni vet man ser ibland underbara diggisar som ni så gärna vill måla men är rädda att man inte klarar av att göra rättvisa... eller det är bara jag som känner så?
Jag lämnar till er att avgöra om jag lyckades med mitt uppdrag... jag blev ganska nöjd iaf...


Utmaningen är att använda något nytt.... Det nya för mig är lövdiesen, trollsländediesen och så klart diggisen.
Jag har målat med mina copics men tyvärr så glömde jag skriva upp vilka jag använt men om ni undrar över ngn combo så kan jag försöka kolla upp den igen...
Jag vet... jag är usel på att skriva upp vad jag använder men jag försöker bättra mig...
Ha nu en fortsatt bra Nyårsdag och ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar