Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 20 januari 2016

Hallojsan!
Har gjort ett litet avbrott i mina DT uppdrag.... (ligger långt före på dem nu så jag hade gott om tid å ville måla ngt annat hehe).
Just nu har jag snöat in en del på Aurora Wings.... ja jag vet att jag gör det emellanåt men det finns ju en anledning till att dom ligger på min top 5 lista hehe
Den jag har valt att visa er denna gången heter "Diamonds - Spirit of diamond" och du hittar den här.


Den blev inte riktigt som planerat men blev helt ok ändå.... I mitt huvud såg jag den målad i bleka och softa färger men ack vad jag bedrog mig.... Blev ju inte alls så.... fniss
Den är målad med copics och listan på de jag använt kommer här:
E000,00,21,11,13
YR20, E21,53,33,35
RV10,21,13,14
B000,00,12,04
BV02,04,08
G28,07,14,YG03
Y000,00,23,17,YR15,07
Dessutom har jag använt en vit gelpenna och en glitterpenna

Jag hoppas ni gillar vad ni ser....
Bjuder dessutom på ett par målade till som inte har fått ngt kort än....


Detta är "Spirit of Hibiscus" som du finner här


Denna heter "Rose Angel" och du hittar henne här.

Jag har målat betydligt fler men jag ska inte tråka ut er med dom och en som jag gillar skarpt har blivit ett grattiskort så den kan jag inte visa än..... den kommer med tiden...
Ha nu en riktigt skön vecka så syns vi hoppas jag...
Som avslutning så lägger jag lite länkar till Aurora Wings så att ni oxå kan få njuta av dessa underbra diggisar....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar