Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 31 mars 2016

Ibland blir det inte som man vill....
På sista tiden har mitt målande inte alls funkat... tagit fel penna i högen, kletiga pennor, pennor som är slut, fel färgval.... osv
Till slut så fick jag en stor rap som tack av papperskorgen när jag matade den... haha
Men nu äntligen så har jag fått ihop ett kort så att jag kan delta i AW blogutmaning...
Det är ju dubbla priser där denna gången så man måste ju försöka....
Jag har använt mig av "Dragon Lore" som du hittar här . Jag har haft den ett bra tag och har målat den innan å jag tycker den är sååå läcker.


Målat har jag med mina copics och ett par prismapennor och listan kommer här nedanför.

Copics o pennor:
E000,00,21,11,13
BG10,13,15,49
Y38,YR16,07,R17,27
YG23,06,G05
YG00,91,95
C2,3,5
B00
Prisma
Scarlet lake, tuscan red och svart

Med detta kortet deltar jag i utmaningen hos:

Ha en fortsatt trevlig vecka så avslutar jag med lite länkar


4 kommentarer:

  1. WOW, Anne-Marie! Love, love, LOVE your fiery coloring of Mitzi's Dragon Lore. fabulous work and so stunningly framed with the colored mats and dramatic background pattern. Gorgeous! Thank you so much for joining us for the "Anything Goes" challenge at Aurora Wings! xxD

    SvaraRadera
  2. I really LOVE the colorin you did on this one, Ann-Marie! The color palette is so powerfully gorgeous!! The abstract background is an awesome backdrop, too. All around, such a stunning work!! Thank you for joining the "Anything Goes" Challenge at Aurora Wings! Mitzi xx

    SvaraRadera