Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 21 december 2016

Onsdag o julavecka....
Dags för inspiration för CCK...
Jag har varit lite off å började posta mina inspirationskort en vecka för tidigt så det här blir mitt sista inspirationskort för i år men det passar väl utmärkt med detta kortet för att önska er
GOD JUL
&
GOTT NYTT ÅR


Denna diggin är ganska ny i shoppen och heter "Wreath of Nature" och du hittar den här.
Målat har jag med mina copics och listan finns här under.

Copics:
E0000,000,00,01,95,05,R20,22
YR30,20,24,E18,29
E13,17,37,18
E40,42,43
YG13,07,G17
G14,17,28
R14,27,39
Y38
C00,0
B0000,00

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Glöm inte bort att vi har en massa små minitävlingar både i FB gruppen och i bloggen.
Ha nu en underbar jul och nyår så återkommer jag nästa år med fler kort för CCK

Länkar:


5 kommentarer:

  1. Love this image - and the die cuts you used are amazing. Very fabulous card. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvaraRadera
  2. Beautiful card and colors. Love the image and dies. Thanks for sharing over at Inspiration Destination.
    Billie A
    Inspiration Destination
    Catch the bug
    Creative with Stamps
    Aud Sentiments

    SvaraRadera
  3. Dette er nydelig. Liker designet med diecuts og fargelegging. Tusen takk for at du deler hos Lemon Shortbread og lykke til. Håper du blir med oss igjen :) Bettina DT Medlem Lemon Shortbread

    SvaraRadera