Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 11 februari 2017

Dags för en ny release för Julia Spiri....
Jag skulle nog vilja säga att hon är en skogsnymf eller något sådant...
Underbar är hon i alla fall och hela sceneriet är så fantasieggande.


Visst är diggisen fin...


Målat har jag med mina prismapennor men jag har använt en massa olika pennor så jag har faktiskt inte koll på vilka pennor jag använt så det blir ingen lista denna gången.

I vilket fall som helst så hoppas jag att ni gillar mitt kort och kollar in Julias underbara diggisar.

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön helg

Länkar:

4 kommentarer:

  1. very sweet card and image, thank you so much for joining us at Lil Patch of Crafty Friends and good luck, hugs, Marion

    SvaraRadera
  2. Beautiful creation - thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends and we hope to see you again for our next challenge soon.

    Helen x

    SvaraRadera
  3. Love all the wonderful details! Thank you for joining us at Angie's Digital Stamps. Cindy (DT)

    SvaraRadera