Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 8 februari 2017

Dags för inspirationspost 2 för CCK
Vi fortsätter på temat "Inspired by a lovesong" men denna veckan har vi som dt en tvist... 
"Make it pink"....

Sången jag har valt denna gången är "Summer nights" från filmen Grease...
Ni vet den dom sjunger duo i början på filmen....
Så här blev mitt kort...


Ser ni bilen o jackan.... var ju bara tvungen att få med dom på kortet också.... haha
Åååh vad man ville ha en sådan jacka då.... 
Å det fanns ju ingen snyggare än John Travolta å alla tjejer ville se ut som Olivia Newton-John...
Haha snacka om nostalgitripp...
Det kommer fler nostalgitrippar i denna utmaningen... hehe
Redan nästa vecka...
Kan ni gissa vilken film det blir då...
Där har ni något att fundera över...

Målat har jag med mina copics och här kommer vilka jag använt...

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,BV0000,R20
R00,21,20,22
E50,51,53,55,57
YG01,06,G07,29
E42,43,44
C03,E93
B0000,000,00

Glöm nu inte att kolla in vår utmaning på FB...
Det pågår även en utmaning i bloggen, så kolla den med...
Alla länkar finns här under...

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha nu en fortsatt skön vecka

Länkar:
.

1 kommentar:

  1. Oh wow!! Stunning card!! It's very pretty and elegant!! Thank you so much for sharing your talent with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. We appreciate your entry and hope you can join in again very soon. Hugs Victoria (DT) x

    SvaraRadera