Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 26 april 2017

Dags för inspiration 4 för CCK denna månaden...
så nu har vi gått in i sista veckan för att delta i vår utmaning.
Temat är "Spring is in the air"
Så här kommer min inspiration....


Denna veckan har jag använt en annan diggi med snödroppar.... 
Får mig så är snödroppar verkligen ett tecken på att våren är å väg.



Diggisen heter "Snow Drop" och du hittar den här.

Målat har jag med mina copics och listan finns här under...

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,BV0000,R20
E40,42,43,YG11
YG0000,11,06,C3

Ha nu en fortsatt skön vecka så avslutar jag med länkar...

Länkar:
CCK Challengeblog här hittar du oxå en utmaning

3 kommentarer:

  1. Beautiful coloring! This is such a pretty card! Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    SvaraRadera
  2. Beautiful creation! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner!

    SvaraRadera