Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 24 maj 2017

4e o sista inspirationsveckan för CCK
Det finns fortfarande tid att delta i vår FB utmaning "Beauties of the sea".

Denna gången har jag använt "Purple tender" som du hittar här.


Målat har jag med mina copics o listan finns här under som vanligt...



En liten närbild på diggisen o mitt målande...

Glöm nu inte bort vår utmaning!!!

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha det bäst

Copics:
E0000,000,0B0000,000,00
B0000,000,00,04,06
BG11,34,15,49
YG00,01,07,G07,28
YG0000,RV00,V12

Länkar:
CCK Challengeblog här finns oxå en utmaning varje månad

10 kommentarer:

  1. Gorgeous.. stunning colouring, thanks for joining us at Digi Chooseday crafty hugs Julia xx

    SvaraRadera
  2. Beautiful card, this mermid is so sweet.
    Thanks for joining with us at Retarte.
    Yaiza DT

    SvaraRadera
  3. So cute card!
    Thanks for joining us at Retarte#98
    Maria Pilar DT

    SvaraRadera
  4. Fabulous card! Gorgeous image and flowers!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Hester

    SvaraRadera