Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 21 juni 2017

Dags för mitt sista inspirationsförsök att få er att delta i vår utmaning hos CCK Fb sida.
Temat vi har denna månaden är "Create a background"
Du kan göra en helt egen bakgrund, måla en bild med färdig bakgrund eller bara distressa lite i bakgrunden....
Jag har denna veckan målat en bild med en färdig bakgrund...


Denna diggin heter "Glowing Dazzle" och den ingår i ett set med 4 diggisar som du hittar här.


Bilden målade jag faktiskt för ett tag sedan så jag har inte lappen kvar med vilka pennor jag använt...

Hoppas att ni blir sugna på att delta i utmaningen

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka o en trevlig midsommar

Länkar:
CCK Challengeblog Här finns det också utmaningar att delta i


4 kommentarer:

  1. Magnificent card. Thanks for sharing with us at Creative Moment.

    Marjeta

    SvaraRadera
  2. A gorgeous card. thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    SvaraRadera