Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

fredag 29 december 2017

Make it Crafty har börjat med sina utmaningar igen...
Wohooo
Klart jag måste hänga på...
Temat är sparkle å dt var ngt nytt för mig men det brukar alltid vara roliga o utmanande challenges på MiC...

Höll totalt på att missa att posta mitt bidrag... ooops


Crappy foto.... jag vet... men så blir det när man får panik....
Målat har jag med mina copics o så en sån där tjock bläckpenna med flera färger i....
Digisen jag använt heter Maya om jag inte missminner mig...
Håll nu tummar o tår för mig... haha

Med detta kortet deltar jag i utmaning hos:

Ha en fortsatt skön kväll o....
Gott Nytt År


6 kommentarer:

  1. Magnificent sparkle! Thanks for joining us at Make it Crafty sparkle challenge!

    SvaraRadera
  2. Beautifully colored and amazing sparkle on her shirt! Thanks for sharing it with us at the Make It Crafty coloring challenge!
    {hugs}
    Regan

    SvaraRadera
  3. You did such a great job with the sparkling, it's beautiful! Thank you so much for joining our challenge at Make it Crafty!

    SvaraRadera