Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 18 oktober 2018

Ny release för Julia Spiri idag...
Denna gången är det en lite annorlunda release....
Julia har starta med kurser i hur man målar med vattenfärger... Å det behöver jag för jag suger på vattenfärger... haha
Det finns 2 kurser i nuläget...
Hur man målar granatäpple.... som du hittar här


och
Hur man målar hortensia som du hittar här


Jag valde Hortensian och försökte faktiskt först med mina vattenfärger men det blev INTE bra.... så jag gick över till mina copics i stället.

Så här blev mitt kort...


Får ju säga att Julias Hortensia är myyyycket snyggare men så är hon ju en sann artist också.


Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka

Länkar:


4 kommentarer:

  1. Lovely card with beautiful colors and papers. Thanks for joining us for the challenge at Crafty Creations and hope to see you again soon. Donna - DT Member

    SvaraRadera
  2. So beautifully colored, Ann-Marie! Love seeing this entered into our challenge at Crafting with an Attitude this month. Good luck.
    NanaConnie DT

    SvaraRadera