Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 20 november 2018

Ny release för Julia Spiri idag...
Serien heter "Happy Mermaids" och jag har haft förmånen att få jobba med
"Daughter"

Så här blev mitt kort...


Visst är hon underbar...


Målat har jag med mina copics och bakgrunden är gjord med några av Julias clipart.
Dessa är tagna ur setet "Watercolor Sea Clipart" som du hittar här

Så här ser hela familjen med sjöjungfrur ut


Visst är dom fina...

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka



Länkar:


4 kommentarer:

  1. Beautifully coloured image-love the hair and embellishments.Thank you for joining us at Artistic Inspirations
    Carol DT x

    SvaraRadera
  2. Wow she is gorgeous.
    Thank you for entering our Challenge at Lemon Shortbread http://lemonshortbreadchallenge.blogspot.com/
    Regards
    Mel DT
    https://melgeecrafts.com/

    SvaraRadera