Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 16 januari 2014

Idag bidde det ett stjärnkort efter en mall som Carola Segerlund hade gjort
Var mycket enklare än det såg ut.
Den största utmaningen var att skära till mönsterpappret så att det passade någorlunda...
Mönsterpappret är ett som jag haft liggandes i mina gömmor i evigheter men inte vetat vad jag skulle använda det till men här bidde det bra tycker jag...
Sedan svor jag över cardstocken.... det är från en packe papper som jag köpt på rea... 
den var billig men det var inte värt priset... det spricker när man viker det för hårt...
AAAARRRGGGHHH!!!!
Här kommer iaf insidan på kortet med
Blev ett ganska manligt kort faktiskt å det kan ju vara bra att ha i sina gömmor för jag tycker att det är jättesvårt att göra kort till karlar.... man vill ju inte "dullidulla" för mycket till dom....


Tjo o hej
vi ses en annan dag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar