Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 22 mars 2014

Gissa om jag hade kul i Stockholm.....
Underbara människor, pyssel o shopping... kan inte bli bättre!
Eller jo... det kunde det...
Under helgen deltog jag i en utmaning som Helihak hade. Man betalade 75:- och fick ett papperspaket av dom. Sedan skulle man skapa något med de papprena... man fick inte använda sig av ngt annat mer än lim,stämplar o dies... inga färdiga dekorationer....
Första pris var en BigShot o gissa vem som har en ny turkos BS....!!!
JO JAG!!!! Blev så chockad o förvånad men överlycklig!!!
Här kommer nu bilderna på mitt bidrag... ber om ursäkt för fotokvaliten men jaja... vad är väl en bal på slottet....

Framsidan

En av insidorna

och uppifrån

Japp! Ni som har varit här o kikat innan känner nog igen kortet... jag har gjort ett till en vän tidigare som finns här i bloggen med.
Ha en riktigt go helg alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar