Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

fredag 23 maj 2014

Så var det dags för ett nytt inlägg för Momas och hennes fina blomstämplar.
Denna gången har jag ägnat mig åt lite klipp och klistra på datorn innan jag satte mig med mina pennor och började färglägga denna underbara klematisen som ni hittar här .

Texten som jag lagt i mitten hittar ni här
Denna texten säger väl allt....
Så slutligen så får vi väl ha med en bild på hela kortet så ni får se hur det gick med mitt klipp och klistra på datorn.... haha
Det ser lite snett ut här men jag lovar... det är inte det... skyller på den usla fotografen... hehe
Några små fjärilar från mina gömmor o lite bling fick jag oxå fast på kortet.
Ha nu en riktigt skön helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar