Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

måndag 14 juli 2014

Woho jag vann Make it Colourfuls hard challenge... såå sjukt glad...
Så genast var jag ju tvungen att börja öva på nästa utmaning...
Det är pleats and folds... alltså veck i kläderna..
Puha det är inte lätt att bara försöka kopiera vad andra gjort utan att egentligen veta vad man sysslar med men kul e de.
Funderar på att köpa en tut från Make it Crafty som handlar om just detta så kanske det kan bli lite ordning på det hela... om inte annat så kanske jag får veta vad det är jag sysslar med o slipper gissa... haha
Idag har jag iaf övat med en Saturated Canary...


Ha en trevlig måndag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar