Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 27 augusti 2014

Gjort ett litet kort till utmaningen i Copic marker Sverige.
Gillar verkligen denna diggisen men så är jag ju oxå en sucker för hår o blommor.
Diggisen kommer från AuroraWings. Där finns massor med fina diggisar.
Som vanligt så målade jag ju i de färger som jag kände för just då o givetvis så hade jag ju inga matchande papper hemma så det fick bli en shoppingtur.... å jag kan säga att det var iiiinte lätt att hitta färger som funkade men till slut så... 
Nog snackat... här kommer kortet...


Ha nu en riktigt bra dag 

4 kommentarer:

  1. Superfint kort!! Tack för du är med i vår utmaning på Copic Marker Sverige!! Lycka till!

    /Christina, DT

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt & vackert kort i underbara färger.
    Må gott!

    SvaraRadera