Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 6 augusti 2014

I går satt jag o skulle måla lite och det ville sig inte alls..... 
Det blev inte alls som jag ville och det kändes inte bra... kunde inte koncentrera mig...
Blev så sur på det hela så jag bara packade ner pennorna i en påse...
Idag fick jag ta tag i det igen ... packade upp mina pennor igen och satte mig och idag var det inga problem med koncentrationen... tänk att det kan vara så olika... 
Här kommer iaf kvällens målande...


Kommer inte ihåg var diggisen kommer ifrån eller om det är från en målarbok på nätet men den är fin iaf tycker jag... 
Ha en skön kväll/natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar