Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 21 oktober 2014

En vän till mig såg diggistämplarna hos Aurora Wings och frågade om jag inte kunde färglägga 2 av dom i A4 format som hon kunde ha som tavlor...
Självklart kunde jag det... man blir ju stolt över att bli tillfrågad.
Tyckte det var lite klurigt att måla så stort... jag är ju van vid att måla smått så att det får plats på mina kort...
Denna gången valde jag att måla med mina distresspennor och till skallen har jag använt vanlig blyerts för att ge den lite "liv" .
Den första är klar nu iaf och jag ska kasta mig över nr 2. Den är mycket mer detaljrik så den lär nog ta sin lilla tid att få klar
men här kommer iaf den 1a...


Lyckades inte få till ngt riktigt bra foto på den... färgerna är mycket klarare i verkligheten men jag hoppas ni tycker om den iaf...
Ha en bra vecka

1 kommentar: