Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 18 oktober 2014

Här händer det saker...
Jag har fått ett nytt DT-uppdrag!!! 
Det är för ett nystartat diggiföretag på Etsy som heter Moonflower Digistamps.
Shoppen på Etsy hittar du här.
Hennes blog hittar du här,
Och så slutligen hennes Fb-sida som du kommer till genom att trycka här.
Som sagt så är det nystartat så det finns inte mängder att välja på ... än, Andreia (ägaren o konstnären) jobbar hårt på att öka utbudet. På bara en vecka nu har hon gjort 2 st diggisar .
 Känns jättekul att få vara med från starten.
Håller just nu på med mitt första kort för henne så det kommer att komma upp senare...

Sedan så läste jag om den nya utmaningen på Make it Colorful. Den handlar om att färglägga med medium som du inte är van vid att använda. Spännande o måste prövas...
Första försöket blev med blyerts och jag använde mig av en freebie från Aurora Wings fb-sida.


Sedan gjorde jag ett försök till med samma motiv men denna gången "målade" jag med en vanlig bläckpenna...


Kladdade till ansiktet till att börja med så jag fick gå över det en gång till så därför blev ansiktet mörkare än kroppen. På slutresultatet så har jag gått över kroppen oxå igen...
När jag la upp denna på Aurora Wings fb-sida så fick jag en kommentar från Zoe (hon som har Make it Crafty och Make it Colorful) att jag gärna fick lägga upp den på MiC´s fb-sida trots att motivet inte är från MiC... gissa om jag blev glad... något hade jag tydligen gjort rätt.... fniss
Att måla med bläckpenna gav mig blodad tand o jag fick kommentarer om att jag skulle delta i utmaningen så då gjorde jag denna...


Fick många fina kommentarer på den o en av MiC´s DT-tjejer skrev dibs (pax) o jag skrev tillbaka att skicka din adress så ska jag skicka den till dig.... trodde väl aldrig att hon skulle göra det men ack vad jag bedrog mig... adressen kom så nu får hon gå "over sea"...
De 2 första motiven har fått kort men denna sista har jag inte hunnit göra kort till än så hon får komma upp senare....



Ha nu en riktigt bra helg!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar