Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 20 juni 2015

20e Juni innebär nytt inlägg för MoonFlower....
Detta blir mitt sista inlägg för MoonFlower då jag har tagit beslutet att stiga ner från mitt DT uppdrag för dom så det är med lite sorg i hjärtat som jag skriver detta men ibland räcker tiden inte riktigt till...
Denna gången är det en diggi som Andreia har valt som jag har jobbat med.
Vi har alla fått samma och den heter Callas Lilly Faerie och du hittar den i shoppen här.
Som vanligt har jag målat med mina prisma och polychromos.


Texten "moments" har jag stansat ut 2 gånger, en vit o en blå, sedan har jag klistrat ihop dom lite omlott för att det ska se ut som om den är skuggad.
Jag hoppas ni gillar mitt kort och att ni checkar in MoonFlower och Andreias underbara diggisar.
Avslutar med lite länkar som vanligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar