Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 5 augusti 2015

Jag har en ny kärlek....
Det är diggisar från Ching-Chou Kuik.... har sett några innan men inte blivit färdig att kolla närmare...
Min plånbok hade nog mått bättre av att inte veta om dom.... hehe
Jag har målat o målat å sen målat lite till men jag har faktiskt gjort kort av dom med så ni förstår att jag e helfrälst på dom....
Denna bloggar jag ensamt eftersom jag har lovat Cicci att delta i en tävling där hon nyligen har blivit DT... Stort grattis Cicci xoxo. Dom ska vara glada som har dig som DT.. du är superduktig... Vill ni kolla in Ciccis blog så hittar du den här.
Ok nog med reklam för en konkurrent...... HAHAHA... skojar bara... Här kommer mitt kort..


Stämpeln heter "Exotic Night" och du hittar den här på Etsy. Den är helt ny.
För en gång skull så har jag målat den med distresser. Jag sabbade till himlen från början så jag fick mörka ner den beydligt för att försöka rädda det och jag lyckades väl hjälpligt iaf....
Med denna deltar jag i tävlingen på http://ttcrd.blogspot.se/
Tack för titten och håll tummar å tår för mig.... hehe

6 kommentarer:

  1. What an interesting and pretty card, Annemi. I like how you framed your image. Thank you for joining us in the Through The Craft Room Door challenge this week.

    Hugz,
    Linda

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej Ann-marie! Det är ju så fint detta kortet och vecken på klänningen ser så verkliga ut! Kul att du är med här! Kanonfint målat som vanligt och bakgrunden passar perfekt till stämplen:)
    Tog bort den andra kommentaren för det blev tydligen dubbelt i slutet och det såg konstigt ut...om du undrar varför menar jag :)) Kram :)
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.


    Hugs to you
    Regards, Cicci
    TTCRD DT
    ciccividpennan {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kramar tebaks snälla Cicci xoxo

      Radera
    2. Det är jag som får tacka !! Kraaammm Cicci

      Radera