Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 27 oktober 2015

För en tid sedan så vann jag en tävling på TTCRD och en del av vinsten var att vara gäst DT för en kommande utmaning och nu är det dags...
Sponsor till denna tävlingen är Paola Jofre som har My Whimiscal Little World.
Det var bara att dyka in i shoppen o försöka välja ut vilken diggi man helst ville ha... hehe..
Jag valde denna som heter Love U Latte. Tyckte att den var jättesöt...
Så här blev mitt kort med henne...


Visst e hon söt... Här nedanför kommer nu en fullständig materiallista....

Vit o Blå CS
Designpapper, textstämpel och chipboard mugg från Gummiapan
Dies Crealies no 13
Vitt embosspilver på chipboarden
Glitterlim Icicle från Dovecraft på stjärnorna
Distress Tumbled Glass till kanterna
Halvpärlor från mina gömmor...
Copic:
Hud: E000,00,11,21,02,13, R20 till kinderna
Mun: E93,04, R20
Ögon: B00,02,06
Hår:E15,39,18,59,49
Jacka: B91,93,95,97
Ludd: B000,00 och wink of stella clear
Mugg: E15,39,18
Mugglock: Y000,11

Det var nog allt tror jag.... förutom lim då förståss för det har jag oxå använt
Ha nu en riktigt skön helg och kolla in tävlingarna på TTCRD
Nedanför kommer alla länkar som ni kan tänkas behöva




2 kommentarer:

  1. Good morning ... just dropping by to tell you how pretty I think your card it. That little die cut coffee cup is a perfect embellishment with that images! Thank you again for being our Guest Designer this week at Through The Craft Room Door .
    (Hugs) Cara
    Through The Craft Room Door {Owner}
    TTCRD Challenge Blog
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    SvaraRadera