Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 14 oktober 2015

Onsdag igen... Å ny uppdatering i bloggen....
Det blir en massa bloggande nu när jag har kommit med i CCK DT gäng på FB...
Vi gör inlägg var vecka utom sista veckan i månaden om vi inte har något extra... men det gör inte mig något eftersom jag älskar dessa diggisarna...
Nu behöver jag inte blogga mina inlägg om jag inte vill men samtidigt är det ju ett bra sätt att hålla bloggen aktiv....
Kortet jag har gjort denna gången skulle blivit ett halloween kort men hon blev aldeles för söt för det... haha
Ibland lever bilderna sitt eget liv tycker jag å då är det bara att hänga med... Är det fler än jag som upplever det så? Eller e de bara jag som e lite knepig... fniss... Ok svara inte på det.... hehe
I vilket fall som helst så har jag använt mig av "Bones Imprint" som du hittar här.
Så här blev mitt kort...


Motivet e målat med copic och här nedanför kommer vilka pennor jag använt...
Copic:
Hud: E000,00,21,11,02,13 o R20 till kinderna. R20 o E04 till läpparna.
Hår: E19,18,29,59,49
Ögon: E19,59,49
Grönt: G28,07, YG09
Katt: W00,0,1,3,5
Klänning: BV 31,02,13
Vitt: C 0,1,3

Hoppas ni gillar mitt kort och glöm nu inte delta i CCK's utmaning på FB och utmanarbloggen...
Länkar kommer här nedanför.
Ha en skön fortsatt vecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar