Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 25 februari 2016

Dags för new release för Julia Spiri.
Denna gången handlar det om hattar.... tänk att man kan göra så mycket fint av en hatt. 
Jag har jobbat med "The Cake hat" å så kul jag hade... 
Direkt när jag såg den så visste jag vilket papper jag skulle använda... jag har haft det pappret liggandes i min gömmor i evigheter och trodde faktiskt aldrig att jag skulle använda det... men nu blev det ju perfekt.
Så där ser ni... man ska aldrig slänga ngt.... fniss
Så här blev mitt kort iaf...


Hoppas ni gillar det.
Målat har jag gjort med mina copics och listan kommer här:
Copics:
E50,00,1,11,13 R20
R17,29,39,59
G17
E51,31,55,13,15,37
C0,2,3
B0000,000,00,BG01
YR20,E42,43,44
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Avslutningsvis så kommer länkarna i vanlig ordning
Ha nu en skön fortsatt vecka


14 kommentarer:

  1. Stunning card. I really love this image and your colouring is fabulous. Thanks for joining us at Jade's Sparkling Butterflies. Cathy DT x

    SvaraRadera
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    SvaraRadera
  3. Yummy, a wonderful cupcake hat. A super card. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Galz Caz DT.

    SvaraRadera
  4. Sweet card! Love this!
    Hugs, Julia

    SvaraRadera
  5. Gorgeous card. Thank you for sharing this with us a Crafty Girls Creations challenge.

    SvaraRadera
  6. Love your project! It is beautiful and so cute!! I love that you did the chocolate cake :) Thank you for joining us over at Digital Delights for Louby Loo Monthly Challenge Blog! I hope that you will come and join us again soon!
    Inky Hugs,
    DT Cristena xx
    My blog

    SvaraRadera
  7. An adorable card and such a tasty hat! Thanks for joining in at Delightful! Hugs Susan x

    SvaraRadera