Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 7 april 2016

För ett tag sedan så firade Aurora Wings lite på FB och en del av firandet var att man kunde donera för att rädda sengångare och som tack så fick man diggisar....
Klart man vill hjälpa en god sak...
Visste ni förresten att den där söta videon med en sengångare som blir kittlad och sträcker upp armarna är ren tortyr....
Att han sträcker upp armarna är för att han är livrädd... stackare...
Jag hade ingen aning om detta innan jag läste texten och donerade...
En av diggisarna som jag fick som tack var denna som jag använt här...


Målat har jag med mina copics och lista på de jag använt kommer här nedanför.
Solnedgången har jag målat med hjälp av en ny instruktionsbok om hur man målar bakgrunder från Make it Crafty...
Länkar kommer längst ner i inlägget...

Copics:
Y00,YR21,02,R32,RV34,V17,BV04,B24
YG07,G05,07,28
E33,23,25,27,29,49,93,R20

Ha nu en fortsatt skön vecka och helg

Länkar:


2 kommentarer: