Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 5 maj 2016

Så var det dags igen...
Julia Spiri bara spottar fram underbara diggisar och clipart för oss i "new release" teamet...
Och framförallt är dom ju till för er... vi får bara lite försprång ... hehe
Denna gången är det....
Havet e djupt... havet e djupt... tralalalala
Just det... sjöjungfrur
Å dom är så underbara... ni bara måste gå in i bloggen o kolla in vad dom andra har gjort...
Ni kommer att få se fantastiska kort... jag looovar.
Å glöm inte kolla in utmaningen så ni kanske kan vinna lite fina priser...
Här kommer i alla fall mitt kort...


Visst är hon fin... Hela kollektionen hittar du här och bakgrunder är clipart från JS och den hittar du här.
Målat har jag med mina copics och listan hittar du här nedanför...

Copics:
E000,00,21,11,13,R20
YG41,BG34,15
Y23,RV93,95
G000,YG01,G21,YG91
B0000,00

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha nu en riktigt skön helg så syns vi om 14 dagar igen om inte innan så avslutar jag med mina länkar i vanlig ordning...



8 kommentarer:

  1. Really cute card!
    Nice image, awesome coloring, beautiful background...
    Great you show it at Cre8tive Hands Friends.
    Ardilla :)

    SvaraRadera
  2. love the pretty undersea background you gave your mermaid! she looks as if she is part of a Disney movie. :)

    Thank you for joining our 'Animals plus a sentiment' challenge at Aud Sentiments! :)

    SvaraRadera
  3. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Jade’s Sparkling Butterflies Challenge this fortnight. Thank you for entering and best wishes in the draw.

    Kym (Jade’s Sparkling Butterflies Design Team Member)

    SvaraRadera
  4. Very well done! Love your coloring and your wonderful scene! Thanks for joining the challenge at Little Miss Muffet Stamps this week!
    Lyn

    SvaraRadera