Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 24 augusti 2016

Jupp onsdag igen å dags för inspirationskort 4 för FB utmaningen hos CCK..
Denna gången har jag valt vinter som tema å vad är väl bättre då än att börja på julkorten...
Jag har valt att jobba med "Merry Season" som ingår i ett set med fyra juldiggisar som du hittar här.


Målat har jag med mina copic och listan finns här under...

Copics:
E000,00,21,11,13,R20
R35,27,39,59
C00,2,3,5,100
YG11,G05,28
Y06,35,38,E15
YG11,06,G05,17,28

Glöm nu inte bort att det fortfarande finns tid till att delta i FB utmaningen...
Det pågår även en utmaning på bloggen...
Alla länkar kommer här nedanför...

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha det bäst
Länkar:

4 kommentarer:

  1. Gorgeous and beautiful card Ann-Marie
    Dianne xx :)

    SvaraRadera
  2. Awesome coloring job! I love the very colorful image over a more neutral background--it makes it pop! Thanks for sharing this lovely card with us at Addicted to Stamps and More blog.
    :) Marie ATSM DT

    SvaraRadera
  3. Wanderful coloring!Thank you so much for joining us at Adiicted to Stamps and More with this unusual Christmas card!
    Martina

    SvaraRadera