Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 25 oktober 2016

Dags för ännu en utmaning hos TTCRD
Denna gången har vi fått diggisar från Dr Digis ... dom har helt underbara diggisar om man vill ha något som är lite roligt.
Här är en liten infopost från dom:

Welcome to the brilliantly bizarre brain of Dr. Digi's House of Stamps.
Here you will find monsters, aliens, odd balls and Dundertons as well
as many many more wonderful digital stamps with a sense of humour.

Priset i denna utmaningen är 2 diggisar.

Jag valde att jobba med Weekend Walter och gjorde det till ett Grattiskort eftersom vi har en hel del födelsedagar nu innan jul.
Så här blev mitt kort...


Visst ser han skön ut... Jag gillar honom i alla fall.
Målat har jag med copics och listan kommer att finnas i magasinet som ges ut senare i år...

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka så avslutar jag med länkar...
Länkar:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar