Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 5 november 2016

Dags för mitt andra inlägg som gäst designer för Copic Sverige och dessutom så startar den nya utmaningen hos copic idag, länkar kommer i slutet av detta inlägget.

Denna gången visar jag ett kort från Julia Spiri. Hon har en hel del underbara diggisar.


Detta är The Ofelia Angel . Visst är hon fin. 
Julia har gjort en ängel till som ni hittar i shoppen på Etsy.
Målat har jag så klart gjort med mina copics och listan kommer här under.

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,R20,V000
Y00,V000,B0000,C00,0,2,3
B0000,C00,0,2,3
BG10,02,B06

Glöm nu inte bort att delta i tävlingen hos Copic Marker Sverige
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha nu en riktigt skön vecka så avslutar jag med länkarna xx

Länkar:
Copic Marker Sverige Här hittar ni utmaningen


3 kommentarer:

  1. Stunning image beautifully coloured!
    Thank you for joining us at The Pencil Case! Jane (DT) xxx

    SvaraRadera
  2. so very pretty thank you so much for taking the time to join in with us over at The Pencil Case.

    SvaraRadera
  3. Beautiful card! Thanks for joining us over at Bugaboo's Catch the Bug challenge this week!
    Good luck.
    L
    Jen L
    Bugaboo DT

    SvaraRadera