Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 22 november 2016

Ny utmaning för TTCRD startar idag...
Sponsor denna gången är PolkaDoodles.
Priset denna gången är ett presentkort på 15$ att använda i deras shop.
Jag har valt att måla "Best friends dinosaur" och så här blev mitt kort...
Bakgrunden till denna är från Kit & Clowder och är fri för de som har hennes klasser... Lyckligtvis så är jag en av dom....


Och en närbild....


Material och vilka pennor jag använt kommer i nästa magasin som kommer ut i januari.

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha det nu så gott så avslutar jag med länkarna...

Länkar:


2 kommentarer:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    SvaraRadera
  2. What a fun scene! Loving the sketch!
    Thanks so much for sharing in my Critters and Creatures Linky Party!

    SvaraRadera