Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 2 januari 2014

Första kortet

Årets första kort gjorde jag på nyårsdagen. Jag använde mig av en stämpel från bildmålarna som jag färglagt med distressmarkers... Älskar mina pennor o ångrar inte en sekund att jag köpte dom. Det är så himla kul o avkopplande att färglägga med dom. De nya älvorna från Bildmålarna är ju oxå sååå söta... tror iofs att de hade varit ännu sötare om de inta hade haft de spetsiga öronen utan hade haft vanliga öron... men men man kan ju inte få allt här i världen.... 

Blev faktiskt riktigt nöjd med detta kortet... det är första gången jag färglagt svart hår o det gick riktigt bra ända tills jag var på luggen o tappade penseln... aaarrgghh.... som tur var så landade den iaf på luggen o inte i ansiktet på henne.... då hade hon fått en stor blaffig much... fniss. 
Ha en bra dag allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar