Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 18 december 2014

Ja nu var det ett bra tag sedan jag postade något här men på sistone har jag pysslat med julkort och julklappar och de kan jag ju knappast posta innan mottagarna har fått o öppnat det....
Får ta och försöka lägga upp lite av det i mellandagarna...
Idag tänkte jag blogga ett nytt DT-kort för Moonflower.
Vi har fått en liten sötnos att färglägga med julen i fokus så det var ju hög tid att fixa med henne nu...


Som vanligt har jag målat henne med mina copics och vill ni lägga vantarna på henne så ska ni klicka här så kommer ni direkt till henne i shoppen.
Här kommer lite länkar för MoonFlower:
Med detta vill jag nu önska er alla en underbar Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar