Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 25 mars 2015

Dags för ett nytt inlägg för MoonFlower...
Såg nu att jag glömt att posta mitt förra kort för MF oxå så jag får väl bjuda på 2 kort denna gången...
Minnet e bra men kort... Vi bloggar ju på MoonFlowers blog oxå och den hittar du här.
Förra kortet jag bloggade på MoonFlower var i steampunk anda... 
Diggisen Gina Steampunk hittar du här.


Steampunk är väl inte min starkaste sida men jag gör så gott jag kan... hoppas ni gillar vad ni ser...

Mitt andra kort går i stjärntecknens anda... det är ju dags för fiskens tecken nu...
Jag älskar Andreias (ägaren till MF) stjärntecken... de är så mytiska på något vis o det gillar jag...
Denna diggisen hittar du här.


Bägge motiven är målade med mina Prisma premier pennor... det är så kul att måla med pennor. Känns som om man har liiite mer kontroll över det men ibland slinter man ändå... hehe
Nu kommer det lite användbara MoonFlower länkar till er:

Ha nu en riktigt skön dag/kväll eller natt beroende på var ni befinner er i världen

Annemi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar