Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

söndag 29 mars 2015

Hallojsan...
Hoppas alla har haft en bra helg... jag har jobbat x-tra så jag e ganska seg just nu men det gör gott i lönekuvertet.... fler diggisar o pennor till mig.... hehe
Har precis beställt fulla setet med polychromos pennor... ska hämta dom på torsdag... YAY
För tillfället så har jag snöat in på en av mina favoritmärken... igen..
Aurora Wings av Mitzi Sato Wiuff
Dom e helt underbara... du hittar dom både på hennes egen sida o på etsy
Jag har målat flera bilder med hennes diggisar men nu har jag dessutom gjort kort av 2 st.
Här kommer dom..



Bägge bilderna är målade med mina prismapennor. 
Helt olika motiv men jag gillar dom bägge...
Med dessa deltar jag även i en utmaning på Aurora Wings fb sida
Ha nu en fortsatt skön söndag o ta hand om er

2 kommentarer:

  1. Hejsan, Inte helt stollig pa bilderna men jag tycker mycket om dina farger som du satter
    ihop till bilderna och kul du gjort dem till kort.
    Maste ha kostat en del att kopa alla dom pennorna, de ar inte billiga i Uk sa,
    Ha det bra Maria x

    SvaraRadera
  2. Tack Maria <3 Ja de kostar ju en del men det är billigare än copic. Gav strax över 2000:- för alla prisma o copic kostar ju runt 50:-/st o det finns väl en 300 olika färger så i det perspektivet är dom billiga :)

    SvaraRadera