Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

söndag 10 maj 2015

Dags för ett nytt inlägg för underbara MoonFlower....
Tiden bara susar förbi här... Sedan sist har jag hunnit fira gubben som fyllde 50 år..
Hipp Hurra (det blev firande 4 dagar i sträck) och helgen efter så konfirmerades min ena son... 
Så det har som sagt varit fullt upp här...
Åter till MoonFlower...
Vi i designteamet har gjort lite förändringar i vårt upplägg så hädanefter ska jag göra en post den 10e var månad med en diggi som jag själv valt... och den 20e kommer jag lägga upp en diggi som Andreia (ägaren till MF) har valt...
Den diggi jag har valt för mitt inlägg är underbara Anthera, Lady of the woods.
Jag tycker hon e underbar och om du vill lägga henne till din samling så hittar du henne här.
Så här blev mitt kort...


Just nu är jag inne på väldigt CAS i min stil... tycker diggisen kommer fram bättre då och alla som känner mig vet att jag suger på pyngel... det är en evig kamp för mig att få dit blommor, spets och annat dulledull.... hehe. Motivet är målat med Prismapennor och Polychromos.
Glöm inte bort att det pågår en utmaning på MF facebook sida.... sidan kommer du till om du trycker här och vill du komma direkt till evenemanget "Wings & Things" så trycker du här.
Avslutningsvis så kommer här lite länkar som vanligt.

Ha en fortsatt skön helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar