Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 16 maj 2015

Spännande nyheter igen.... hehe
Jag har fått ett nytt DT uppdrag... Yay
Jag kan nu stolt benämna mig som DT för Scrapper's Delights
Så många fina stämplar!!
Vill du kolla in och shoppa lite så hittar du shoppen här.
Mitt första uppdrag blev att skapa ett kort till utmaningen på facebook och den sidan kommer du till om du trycker här.
Så till mitt kort....


Den söta flickan heter Summer Breeze 1 och om du trycker här så kommer du direkt till henne. Visst är hon ljuvlig?!
Färgläggningen har jag som vanligt gjort med mina Prismapennor och Polychromos. Himlen och gräset är gjort med distresser.
Kortet är gjort med bara CS. Vitt till kortbasen och sedan ett rosa. Band, blommor och blinget är från mina egna gömmor.
Hoppas ni gillar mitt kort och att ni blir sugna på att delta i utmaningen!
Scrapper's Delights har även en Challenge blog som jag tycker ni ska kolla in... länk till den kommer här nedanför.
Ha nu en riktigt skön fortsättning på helgen


2 kommentarer:

  1. Hej igen såå härlig är hon...jag har henne i den omålade högen så en vacker dag så ska jag färglägga henne men med copics då😄 har faktiskt redan ett kort med i mpgon utmaningen för scrappers Delight...har ju varit så dålig på att vara med på sånt men nu ska jag försöka ändra på det😄 återigen som alltid fint färglagt och stilrent kort😄

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Cicci <3 Tycker helt klart att du ska delta :)

    SvaraRadera