Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 27 oktober 2016

Dags för en ny release hos Julia Spiri
Denna gången kör vi steampunk så det ryker om det... 
Där är både diggisar och clipart så där finns allt man behöver för ett färdigt projekt.
Diggisarna hittar du här och cliparten hittar du här .
Så här blev mitt kort....


Hoppas ni gillar det.
Målat har jag med mina copics och listan kommer här under.

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,R20
YR24,E15,39,29
E31,33,35
Y06,35,38,E15
BG10,34,15,49,09
BG0000,10
W0,2,3,E93

Glöm inte bort att vi har utmaningar i bloggen... alla länkar kommer här under.
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha nu en skön helg så avslutar jag med länkarna.

Länkar:


6 kommentarer:

  1. Gorgeous card, I like the image and the background
    Kevin xx

    SvaraRadera
  2. hi! fun card, so many pretty details and colors! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    SvaraRadera
  3. FABULOUS card!!!
    LOVE your image & colouring, LOVE your background of clockfaces, cogs & gears too!!!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    SvaraRadera
  4. Fantastic job!
    Thanks for joining us for our Creative Moments Challenge
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs,
    creativEle DT

    SvaraRadera