Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

lördag 18 juni 2016

Detta kortet har "Haunted me".... jag har länge velat gjort ett kort "on the dark side" men classy,,
Nu tror jag att jag att jag e nöjd en ni får avgöra....


Detta e vad jag åstadkommit iaf.... 
Det ser väldigt snett ut på fotot men så snett är det egentligen inte.... Måste ha fått fel vinkel när jag tog fotot på ngt vis...
Ha det gott mina vänner....
Med denna deltar jag i utmaningar hos;

Å avslutningsvis lite länkar.....

....... Ääääh i morgon....
Ok tiden bara flög iväg igår... var inte vid datorn överhuvudtaget så därför kommer länkarna o vilka pennor jag använt inte förrän nu (måndag fm)
Vill även passa på att säga att jag fick topp-priset i utmningen... Gör en liten happydance här nu...

Copics:
YG01,11,06
YR20,R17,27,39,59

Å så avslutningsvis länkarna...

Diggisen jag använt Denna har tigare funnits med på Etsy shoppen men finns inte kvar där men den finns fortfarande i Mitsis egen shop som du kommer till om du följer länken.

10 kommentarer:

  1. How cool to see this image used on a card! I love your spot coloring, featuring red, green, and black on stark white. I really love your take on the theme here. Gorgeous work! Thank you for playing at Aurora Wings. Mitzi xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thx a lot Mitzi and thx for picking me as ACA.

      Radera
  2. I'm absolutely speechless Ann-Marie! I adore this image and what you've done with it. Fabulous coloring and the die cut border framing is exquisite. Thanks so much for joining our "A Touch of Class" challenge (again!) at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thx a lot Donna. Just happy you all liked it xoxo

      Radera
  3. This is beautiful!! You've colored this image wonderfully!! The grapes look real lol! Thanks for playing at Aurora Wings!!!

    SvaraRadera
  4. I love how the die cut accents this card. The colors are stunning! Congratulations on your win at Aurora Wings

    SvaraRadera