Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

torsdag 16 juni 2016

Ny utmaning på AW bloggen....
Denna gången är det "A touch of class"
Vad passar väl bättre då än ett bröllopskort....?
Som tur är så höll jag på att göra just ett sådant till min svärmor som ska på bröllop i Augusti...
Diggin jag har använt är så klart från AW (hehe) å du hittar den här .
Så här blev mitt kort... det går helt i vitt o silver och färgerna jag har använt är de färger jag fått veta av bruden själv (hårfärg, kostym, blommorna)


Hoppas ni, svärmor och mottagarna gillar det...

Med detta kortet deltar jag i utmaningen hos AW blog som du hittar:


Tyvärr har jag förlagt min lapp om vilka pennor jag använt men om ni undrar över ngt så bara fråga så ska jag försöka kolla upp vilka jag använt... man har ju alltid de där go-to färgerna...
Ha nu en fortsatt skön vecka så avslutar jag med länkar...


10 kommentarer:

  1. Absolutely STUNNING, Ann-Marie! Gorgeous coloring. I'm especially impressed with how you did his black suit. and the white on white die cuts are just beautiful! Thank you so much or joining our "A Touch of Class" challenge at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thx a lot Donna xx. I really dont like colouring black and I was so hoping for that he should wear a blue or grey suit but of course not... he had to wear a black one... lol

      Radera
  2. Absolutely beautiful, I like everything about it!!
    Kevin xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thx a lot Kevin xx Makes me so happy that you liked it

      Radera
  3. Such an exquisite wedding card! So classy and perfect for our challenge theme at Aurora Wings. Mitzi xx

    SvaraRadera
  4. so very elegant and lovely is this wedding card, a wonderfull creation you made, thank you for joining us in our touch of class challenge at Aurorawings, hugs, Marion

    SvaraRadera
  5. Beautiful personalized wedding card - Thanks for joining in at the Mod Squad~

    SvaraRadera